Praktisk info

Nettbutikken er åpen hele døgnet!

I juli har vi ferieavvikling så det kan hende at det er dager du ikke får tak i en av oss i kontortiden. Send mail så kommer vi tilbake til deg!

Pakker hentes hos oss mandag-fredag kl. 14.30 

Har vi din bestilling før kl. 11.00 vil den bli sendt samme dag (gjelder ikke i helgen)
Klikk og hent etter avtale.

 

NYHET!!

Vi kan nå tilby levering med Bring i tillegg til PostNord! Du får alle valgene opp så fort du har lagt inn adressen din når du går til utsjekk og betaling.

Vi gjør oppmerksom på at vår fri frakt grense er 1400,-Handler du over dette beløpet blir det gratis å sende med PostNord. 

 

Vi svarer på spørsmål etter beste evne ukedager 10-15 på 37273750 og på sms, messenger og mail både sent og tidlig.

Angrer du finner du angreskjema HER
By Basics-spesialbestillinger og varer kjøpt på salg, er det ikke angre eller bytterett på.

Bytting.
Ønsker du å bytte til en annen størrelse må plagget være ubrukt og alle lapper må henge på. Returfrakt dekkes av kunde. 

Reklamasjon.
Er du så uheldig at du har fått en vare som ikke er i orden og vil melde en reklamasjon ta kontakt med en av oss her! Vi dekker frakt ved reklamasjon.

Postnord eller Bring?

Nå er endelig valget ditt! Du bestemmer selv hvilken måte du ønsker å få pakken levert på og videoen under lar vi allikevel ligge litt til. 


Litt om pakkeboks! from Trine W Ronnevig on Vimeo.

 

 Jannes telefon er 41104655